.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید استاندار به نظارت جدی برعملکرد فرمانداران

شمال نیوز: استاندار مازندران بر لزوم نظارت جدی بر فعالیت ها و عملکرد فرمانداران در همه موارد تاکید کرد و گفت : با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید، فرمانداران می بایست از بدنه وزارت کشور انتخاب شوند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر ربیع فلاح در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بابل که با حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه بابل ، نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ، یونسی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و جمعی از مدیران کل حوزه ستادی استانداری مازندران در فرمانداری بابل برگزار شد، بر لزوم نظارت جدی بر فعالیت ها و عملکرد فرمانداران در همه موارد تاکید کرد و گفت : با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید، فرمانداران می بایست از بدنه وزارت کشور انتخاب شوند لذا با بررسی های بعمل آمده توانستیم فرمانداران توانمند را انتخاب و برای خدمتگزاری در دوره جدید به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به عقب ماندگی هایی که در اجرای طرح ها مشاهده می شود و لزوم پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردم  گفت : مردم در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی با حضوری حماسی در همه صحنه ها سعی در تقویت نظام اسلامی داشته اند، لذا پیگیری امور مردم باید در سرلوحه خدمت به جامعه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: مدیران استان مازندران ضمن داشتن رویکرد تدبیر و امید و تعامل باید از تمامی ارزش های اسلامی برخوردار باشند.

استاندار مازندران گفت: با توجه به تدبیر و درایت و خرد ورزی که دولت داشته است، هم اکنون ایران اسلامی با تمام جهان در حال تعامل است.

ربیع فلاح ضمن تاکید برلزوم پیروی کامل از فرمایشات مقام معظم رهبری؛ بیان داشت: در هر حالی باید وحدت و انسجام ملی و استانی را که در حال حاضر در مازندران وجود دارد، تقویت کنیم تا بتوانیم در اجرای طرح ها و برنامه ها موفق باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به عقب ماندگی استان در اجرای طرح ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سالهای گذشته برخی از مسئولان بدلیل سیاست زدگی و عدم درایت، استان را دچار چالش کرده اند لذا اتحاد و وحدت و پیگیری مصوبات و طرح ها باید در سرلوحه فعالیت های همه مسئولان استان قرار داشته باشد.

استاندار مازندران، معضل آب شرب بهداشتی ،ترافیک، زباله، نبود مسیر هایکمربندی مناسب را از جمله معضلات بزرگ در استان مازندران به خصوص شهرستان بابل اعلام کرد و با اشاره به ویژگیهای شهرستان بابل گفت : بابل برخوردار از شخصیت های بزرگ علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی است و باید همه مردم و مسئولان با درایت از حضور این افراد و نخبگان در کنار همکاری تنگاتنگ با ائمه جمعه و فرماندار برای رفع مشکلات بهره مند شوند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه بابل ، نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ، مهدوی فرماندار سابق و ملایی رئیسی فرماندار جدید به بیان دیدگاهها و مطالب خود پرداختند.

در این مراسم رجب ملایی رییسی به عنوان فرماندار جدید بابل معرفی و از خدمات محمد مهدوی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر و تشکر شد.

رجب ملایی رییسی متولد ۱۳۴۳ است و به مدت 27 سال سابقه کار در وزارت کشور را دارد.

وی پیش از این مشاور فرماندار بابل بوده است و همچنین سمت شهردار بابل را در کارنامه خود دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 دي 1392
از كدوم جديت حرف مي زنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.